dinsdag 13 februari 2018

Baby: Rompertje Marianne Design



Hallo!
Ik heb vandaag een weekje vakantie, heerlijk! Dat wil ook zeggen dat er (waarschijnlijk) weer eens wat knutseltijd zal zijn. Deze kaartjes heb ik niet pas gemaakt, maar stonden nog op mijn pc. Mijn computer gaat zo meteen terug naar de winkel om een paar vervelende kwaaltjes te verhelpen zodat hij nog een paar jaar mee kan ;-) En dan kan ik waarschijnlijk niets posten, dus dacht ik: laat de oude kaartjes maar eerst eens zien!


De kaartjes van vandaag zijn gemaakt met een mal en stempelset van MD. Heel eenvoudig om zo'n rompertje mee te maken! Het roze en blauwe dps is ook van MD. De houten basiskaart is een koopje van bij de Action. Verder heb ik nog een twoutje met een belletje, enkele sequins en een wiebelig zwart lijntje toegevoegd. 


Van babykaartjes kan je er nooit genoeg hebben, dus maakte ik meteen ook een roze versie van het kaartje. Hele eenvoudige kaartjes, maar meer hoeft het soms niet te zijn!


Maak er een hele fijne dag van!

Evy

1 opmerking: