donderdag 15 februari 2018

52 weeks to Christmas (voor mij #3 en 4)



Hallo allemaal!

Vandaag is het donderdag, dus probeer ik jullie weer een kerstkaartje te laten zien voor 52 weeks to Christmas. (ik moet eerlijk toegeven dat ik ze vaak vergeet te linken, maar het belangrijkste is dat ik ze maak ;-))
Omdat ik nog een paar weken achter loop met mijn aantal, laat ik er deze week weer twee zien!


Deze week heb ik gekozen voor kleine 10x10 kaartjes. Heerlijk om te maken! En er past best veel op zo'n klein kaartje zoals je hierboven kunt zien!
Het bovenstaande kaartje is gemaakt met papier en stickers van Pebbles "Merry Merry". heel handig als alles zo bij elkaar past! De tekststempels zijn van Els Brigé en zoals je kan zien goed met elkaar te combineren. Ik vind het altijd het mooiste als je twee lettertypes hebt om te gebruiken. 
Om dit kaartje af te maken, heb ik er nog een soort uitgestanste rode paperclip van MFT op gebruikt, een fijne vierkante die met postzegelrandje, een dikke blingerige steen van de Action en enkele rode Nuvo drops!



Het tweede kaartje is ook gemaakt met papier van Pebbles, maar ik kan het blokje momenteel nergens vinden! Geen idee waar ik het gelegd heb....Het prentje komt ook uit het blokje. Heel leuk blokje, maar de naam? :-)
De sneeuwster heb ik uit zilveren glitterpapier gestanst en hij komt van bij Studio 92, ik dacht van Creative Expressions. De tekst is weer gestempeld met een set van Els Brigé, het sterretje komt er ook uit. om het af te maken nog enkele rode Nuvo drops.


Ik hoop dat jullie ze leuk vonden!

Ik ga vandaag nog een beetje genieten van mijn vakantie....

Evy




10 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit twee leuke kerstkaarten. Verschillend van opzet, maar allebei enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kerstkaartjes, gezellig dat je ze laat zien op de blog van 52WTC.
    Fijne dag en vakantie liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan! Erg leuke kaartjes! Mooi gedaan met die sneeuwman en de eerste met de tekst voorop. Ik vind ze super hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee heel leuke kerstkaartjes geworden Evi! geniet van je vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk deze beide kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt Evy, je hebt een goed voornemen gemaakt wat betreft je kerstkaartje..bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooie en leuke kaartjes, mooi papier en prachtig versierd ! Geniet nog van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit zijn twee prachtige kaartjes!
    Fijn dat je er bij bent met je donderdagse kerstkaartjes!
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. twee leuke kaartjes ! mooi gemaakt
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes, Evy! Leuk gedaan.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen